S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

ŠETŘÍME PŘÍRODU
Na balení knih pou-
žíváme kromě lepicí
pásky výhradně
recyklované materiály.
_______________________________

MÁTE DOTAZY? VOLEJTE:
(+420) 723 143 299
_______________________________

DOPORUČUJEME:

 CO MI BÁBY POVÍDALY – Eva Marie Zitková

Historický román z doby posledních Rožmberků. Vypráví kulatá bába Anna, bylinářka a kuchařka.

Naše cena: 206 Kč

_____________________________________________

 KDE PENÍZE JSOU SLUŽEBNÍKEM, NIKOLIV PÁNEM - Naďa Johanisová

O alternativní, přírodě blízké ekonomice a příkladech, kde všude to už funguje.

Naše cena: 183 Kč

______________________________________________

 ŠMAJDOVINKY - Vladimír T. Gottwald

Veselé a vtipné vodnické pohádky o vodníku Šmajdovi z pera známého herce V. T. Gottwalda.

Naše cena: 118 Kč

________________________________________________

 YUKON QUEST - John Firth

1000 mil aljašskou divočinou se psím spřežením. Historie a průběh nejtěžšího závodu na světě.

Naše cena: 271 Kč

________________________________________________



CHRÁMOVÝ TYGR - Jim Corbett

Nejlepší lovec Indie vypráví... Jim Corbett píše i o dramatických zážitcích prostě a s pokorou.

Naše cena: 183 Kč


Úvod »Zájmová literatura» CO JE NOVÉHO V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH – Helena Bendová


        

CO JE NOVÉHO V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH – Helena Bendová

img

 

Číslo produktu: ISBN 978-80-906751-9-3
Výrobce: Nakladatelství Nová Beseda
EAN kód: 9788090675193
Naše cena bez DPH : 216 Kč
Naše cena s DPH (0 %):
216 Kč
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

O titulu:

Kniha přibližuje nejpodstatnější současné proudy ve vědeckém myšlení o počítačových hrách v rámci tzv. herních studiií.
_________________________________________________________________________________________________

vazba: flexi vazba
formát: 20,3x13,2 cm, 112 stran
rok vydání: 2019, vydání 1.
_________________________________________________________________________________________________________________________

Anotace:

Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech. Kniha přiblíží nejpodstatnější současné proudy ve vědeckém myšlení o počítačových hrách v rámci tzv. herních studiií.
_________________________________________________________________________________________________________________________

Profil autora:

Helena Bendová vystudovala filmovou vědu a aktuálně je členkou Rady Státního fondu kinematografie. Patnáct let pracovala jako odborná asistentka v Centru audiovizuálních studií na FAMU, kde se zaměřovala mj. na herní studia, filmovou analýzu a teorii a francouzský film. Vedle pedagogické a vědecké činnosti působí jako překladatelka, editorka a odborná redaktorka. Několik let byla šéfredaktorkou filmového dvouměsíčníku Cinepur a redaktorkou časopisu pro teorii, historii a estetiku filmu Iluminace. V roce 2017 vyšla její kniha Umění počítačových her.
_________________________________________________________________________________________________________________________

Úryvek:

... V rámci uvažování o počítačových hrách se o zážitku hráče a jeho různých motivacích k hraní uvažuje již poměrně dlouho. Jedním z klíčových konceptů jak v rámci game studies, tak v rámci tvůrčího uvažování herních designérů se stal koncept flow, plynutí, kterým psycholog Mihaly Csíkszentmihalyi označil optimální zkušenost, tj. vzrušující, naplňující, štěstí přinášející, kterou někdy prožíváme při aktivních činnostech, jako jsou sport, práce, hraní na hudební nástroj apod. Podle Csíkszentmihalyiho nás nenaplňuje štěstím pasivní odpočinek, jak bychom si mohli myslet, ale aktivní zážitky, kdy se o něco snažíme a kdy je daná činnost pro nás adekvátně obtížná, to znamená ani málo (pak je nudná), ani moc (pak přináší frustraci). Leckteří designéři se vědomě snaží ve svých hrách udržet hráče co nejdéle a nejčastěji v tomto stavu radostného, koncentrovaného, intenzivního flow, při němž jsou hráči maximálně ponořeni do hry. Je to přitom nelehký úkol, vyžadující mj. promyslet míru obtížnosti hry pro různé typy hráčů a efektivnost ...

...


Naše tipy z nakladatelství Stehlík:

MGQ2NjQ
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: